SES-ove nakupovalne destinacije v Sloveniji krepijo svoj položaj kot regijski magneti za obiskovalce in povečujejo promet nad tržno ravnjo panoge
Več kot 24 milijonov obiskovalk in obiskovalcev je dvignilo promet na 705 milijonov evrov
SES, vodilni upravljavec velikih nakupovalnih destinacij v Sloveniji, je v lanskem letu, sicer zaznamovanem s številnimi izzivi, dosegel razveseljiv rezultat: bruto promet od prodaje trgovcev, gostinskih in storitvenih obratov je v SES-ovih petih slovenskih nakupovalnih destinacijah ALEJA Ljubljana, Citypark Ljubljana, Center Vič Ljubljana, Citycenter Celje in Europark Maribor v preteklem letu znašal 705 milijonov evrov. S tem je dosegel 6,5-odstotno rast v primerjavi z letom 2022. To gibanje je nadpovprečno dobro v primerjavi s splošnim gibanjem panoge v Sloveniji (vir: SURS). SES-ove nakupovalne destinacije v Sloveniji je lani obiskalo več kot 24 milijonov ljudi (+ 5,8 %), zato so še posebej zanimive za najemnike trgovskih in gostinskih površin. Sklenili smo nove najemne pogodbe in podaljšali obstoječe, med njimi s paradnimi prodajalnami priznanih blagovnih znamk. SES Slovenija je nadaljeval svojo ofenzivo tudi na področju trajnostne naravnanosti in zelenega prehoda ter v vseh petih nakupovalnih destinacijah zagnal zmogljive fotovoltaične elektrarne.
Skupina SES International je lani v svojih 30 nakupovalnih destinacijah skupaj s približno 1.800 trgovskimi partnerji ustvarila bruto promet iz prodaje 3,32 milijarde evrov (+ 5,1 %) in naštela več kot 112 milijonov obiskovalk in obiskovalcev. Prav tako je razširila svoj nabor lokacij: z nakupom središča IL GRIFONE v italijanskem Bassanu del Grappa se je SES-ov portfelj razširil na 31 destinacij v šestih državah.
SES Spar European Shopping Centers trenutno v Sloveniji upravlja več kot 168.000 kvadratnih metrov nakupovalnih površin. V petih nakupovalnih destinacijah je zaposlenih približno 4.000 ljudi.